søndag den 7. april 2013

Nogen kalder det.....

...strikkeflakke. Andre vægelsind, rod eller hvad ved jeg. Jeg kalder det - øh, bøh ja, hvad kalder jeg det? Jo, jeg synes det er rart at have noget at skifte i mellem. Noget er godt at have med på arbejde, noget er godt til fjernsyn og noget kræver mere koncentration. 
Så er der jo lige det man lover at lave til andre og det man bare gerne vil give væk - og sådan er der jo så meget.
Og nogen gange er der bare en ny ide, der bare må afprøves nu og her - eller noget garn, man lige er kommet til at købe.

Hvorom alting er, så er det her resultatet af et hurtigt dyk i den nærmeste strikkekurv.


1.  Christel Seyfarth sjal i lammeuld
2.   "Tinas tørklæde" i Rasmillas Yndlingsgarn
3.   Babytrøje i Rustik fra Netto
4.   Babytrøje i Rustik fra Netto, skal bare syes sammen
5.   Tørklæde i Geilsk bom/uld og Drops silk/mohair
6.   Strømper i Drops Fabel, to på een pind fra tåen op
7.   Raglansweater fra Liselotte Weller i Coast (bom/uld) fra Garn-garagen
8.   Kjole fra Hendes Verden i Bommix, til en kollega
9.   Køkkenhåndklæde i bomuld
10.   Spiralsokker i Raggsok-garn fra Hjertegarn
11.   Hæklet tæppe fra Garnstudio i Drops Deligth

Nu skal jeg så bare vælge, hvad jeg skal strikke på lige nu.

UPDATE:
Nr. 8 er færdig, vasket, tørret og afleveres til min kollega i morgen.

6 kommentarer:

  1. Åh ja :) Jeg kender det alt for godt! Dog har jeg faktisk denne gang fået bund i mine projekter :) Men det er vel bare at starte i et hjørne og få dem færdige :) Følelsen af en bunke færdige projekter er nemlig ret stor! Men det er da dejligt at se sådan en bunke. Det sprudler af kreativitet! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din positive vinkel ;-)
      Kjolen til kollegaen har 1. priortet, så må resten komme efterhånden.

      Slet
  2. Det ligner til forveksling mine bunker ;-)

    SvarSlet
  3. Sikke mange fine ting du har gang i, jeg kan ligesom dig også godt lide at have lidt forskelligt at vælge imellem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja man skulle jo nødig komme til at kede sig. (Jeg har da forresten også lige en ordre inde hos Garnudsalg.dk ;-), så måske kommer der flere til).

      Slet